Продавець Angar-Butik інтернет-магазин товарів для дому та побуту розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
997 відгуків
+380 (98) 464-43-31
+380 (66) 725-92-51
Angar-butik інтернет-магазин товарів для дому та побуту
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» існує дві причини, через які покупець може повернути або обміняти куплений ним товар: 1. Якщо товар відповідає якості, про яку заявляв виробник; 2. Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якихось причин не влаштовує покупця. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або якщо з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін товару належної якості здійснюється протягом 14 днів без урахування дня покупки. Обмін товару належної якості здійснюється якщо: - він не використовувався; - Збережено його товарний вигляд, споживчі властивості; - Збережені пломби, ярлики; - є розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром. І тут витрати на доставку поштовими службами перебирає споживач(покупець). Умови обміну/повернення товару неналежної якості Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати: - пропорційного зменшення ціни; - безоплатного усунення недоліків товару; - Відшкодування витрат на усунення недоліків товару. Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають втіленню, якщо продавець, виробник (підприємство, що відповідає вимогам споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. У цьому випадку витрати на доставку поштовими службами бере на себе продавець. Обмін та повернення товарів здійснюється поштовою компанією "Нова пошта" Для вирішення питань обміну та повернення товарів зателефонуйте нашому менеджеру за номером +380984644331. Або напишіть на Вайбер +380667259251. Або напишіть у Чат із продавцем. Повернення коштів провадиться протягом 7-ми робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару. Повернення товару за адресою: Київ, Нова пошта №371 вул. Петра Вершигорі, 1А, ФОП ГАРАНІН С.А, 0973334422

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner